Vítáme Vás na webu   

 Naše posilovna je určená pro všechny, kteří na sobě opravdu chtějí pracovat, zlepšit kondici a změnit svou 

postavu. Tady cvičíme s volnymi vahami (stroje máme také a dost :-) a zveme Vás na pořadný silový trénink. Nejtěžší věc je odhodlat se sbalit tašku a dorazit poprvé k nám. Přijd’te si naši posilovnu vyzkoušet i Vy můžete zahájit svou cestu ke krásnému a zdravému tělu.

Nebojte se vyzkoušet jiný přístup k posilování.  

Základem silového tréninku, již od jeho počátku, byly tři cviky: dřep, tlak vleže na lavici (bench press) a mrtvý tah. S pomocí těchto cviků a jednoduchého plánování můžete: rozvíjet svou sílu, přibrat svalovou hmotu. Trénink Vám zpestří doplnkové cviky. Pomůžeme vám v těžkých začátcích a rádi Vám poradíme, jak pokračovat s cyklováním tréninků. U nás si můžete objednat tréninkový plán na míru pod dohledem trenéra včetně rozpisu cviků na každý tréninkový den.

Když jste zvyklí cvičit sami, příklad základního tréninkového plánu si můžete stáhnout ZDE.

Cvičte pro zdraví s nami! 

 

Rozhodl(a) jste se stát silnější?

Powerlifting je ten nejúčinnější způsob jak toho dosáhnout, ale chce to rozumný přístup.

Rozhodl(a) jste se přibrat svalovou hmotu?

Dřep, bench press a mrtvý tah jsou nejkratší cestou k dosažení tohoto cíle. Nastartují váš metabolismus.

Už Vás unavují fitcentra s velkým množstvím strojů? Chybí vám pořádné soutěžní lavice a powerlifterská atmosféra?

U nás najdete powerliftingové vybavení zhotovené na míru.  Jste tady a v tuto chvíli na správném místě. 

Vadí Vám čínské kotouče ve vašem fitcentru?

 

Čínské kotouče mohou mít toleranci až do 500g. Dokážete si představit, kolik váží “olympijská” činka 200kg?

Naše kalibrované kotouče LIGO váží tolik, kolik je na nich napsáno s tolerancí 20g.

Cvičíte již několik let a zlepšil(a) jste své silové výkony jenom „o něco“?

Ve vaší posilovně nevládne rivalita, každý dělá něco “pro sebe”. Majitele nezajímá, kolik zvedáte např. na benči, ale především kolik platíte.

Neděláte dřepy. Slyšel(a) jste, že to může poškodit vaše klouby a záda.

Od koho jste to slyšel(a)? Raději se osobně zeptejte sportovního lékaře a uvidíte, co vám odpoví. Nejspíš to pro vás bude překvapení.

Nechci dělat dřepy, protože je to těžké.

Je opravdu málo těch, kteří mohou dosáhnout pokroku v bench presu, aniž by dřepovali. U nás budete mít ty nejlepší podmínky pro dosažení tohoto cíle.

Jsem žena a chtěla jsem začít s powerliftingem, ale nenašla jsem v Praze nic vhodného pro ženy.

 

V naší posilovně je vítána kultura řeči. Všichni naši kluci vám rádi pomohou a majitelka Olga si s Vámi i ráda zacvičí.

Vadí mi, když na mne znuděně koukají a nikdo mi nepomůže do dresu.

Přijďte k nám a najdete zde pomoc a pochopení.

Chcete začít s posilováním, ale nevíte jak?

U nás máte možnost trénovat i pod dohledem trenérů.

Během cvičení Vás nutí používat ručník.

My používáme normální desinfekce, ručník na lavice není potřeba. To je na Vás.

Zakazují mi používat magnézko, nebo říkají, abych s tím byl opatrnější.

My trváme na tom, abyste používali magnézko, protože, v první řadě, dělá cvičení bezpečnějším.